2011. április 14., csütörtök

Reggeli gondolatok



A reggel rögtön játékkal indul. Én próbálok közben reggelizni is, több-kevesebb sikerrel. A nap első mondata: húzd fel a kezedre a cicát! (A macskabábnak egyébként több tekintélye van, mint az apjának meg nekem együttvéve.) A piacon vásárolt banánt hazáig lehet ringatni. Szigorúan művésznéven kell szólítani a gyereket; felesleges is volt fél évet törnünk a fejünket Fabióval, hogyan nevezzük el, mert ő következetesen Chiquititának hívatja magát (ABBA-kedvelő anya így végzi...).

Új felfedezésünk a Négyszögletű kerek erdő (mármint a kicsinek új). Tudom, fúj, tévé, és én is sokat mesélek-olvasok, de nálunk nem tilos a mesenézés, és bizony nagyon aranyos rajzfilmet sikerült letöltenem a netről (Szörnyeteg Lajos jaj de álmos, meg az elején a regösök is nagy kedvencek). Ma reggel aztán előkerült a kidobásra ítélt, két térdén egy eséstől kilyukadt rózsaszín nejlonharisnya, követelésre a fejemre került. Hirtelen én lettem Aromo (a fékezhetetlen agyvelőmről most inkább ne essék szó). Kérdeztem a kicsit, ő ki. Először senki nem akart lenni, végül Vacskamati lett. (Remélem, hallja Lázár Ervin valahol.) Aztán elment kiszedni a hűtőből a padlizsánbabákat.

Jó lehetett, amikor nekem is játék volt még az egész világ.

4 megjegyzés:

  1. Kiakad a cukiságmérő :-D Teljesen fölösleges drága játékokat venni Neki, nehogy eltűnjön ez az édes-aranyos-fantáziája! Ismered ezt?
    http://mese.tv/

    VálaszTörlés
  2. Ezen az utolsó mondatodon én is sokat elgondolkodom,hogy milyen jó is ez így.Az ő mesevilágából nekem is jut egy kis morzsa.És nagyon jó egy kicsit gyereknek lenni megint.

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsa, koszi :), es a linket is nagyon koszonom; en eddig a sorozatokingyen.org-rol toltottem le par meset (pl. Vackor az elso beben), de most ezt is szemugyre vesszuk!

    Krisz, pont ez jutott eszembe nekem is, mekkora kegy az elettol, hogy kisgyerekes anyakent megint jatszhatunk kicsit, es visszater az eletunkbe a racsodalkozas orome. (Aztan meg az unokakkal is ezt eli at kicsit az ember, gondolom...)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Köszönöm a múltkori ajánlást, de sajnos én nem tudom továbbküldeni, most meghalni sincs időm. Éppen reggel jutott eszembe ma lejár a játék határideje. Nézz bele ebbe a blogomba, szoktam az unokámnak küldeni, beírni verseket, meséket, ha már ritkán látom. http://nagyiko.freeblog.hu/ Akartam felhívni figyelmedet az az egyszervolt.hu-ra, de látom a mesetv-vel már megelőztek... Az én legkedveltebb ajándékom, egy mindennel ellátott gyereknek érdekes módon egy házba vett család figura szett lett(szülők, nagyszülők, gyerekek), na velük aztán órákat eltöltött, s csak mondta, mondta és játszotta.

    VálaszTörlés