2011. április 18., hétfő

Játszunk?


A költészet napi játékon a Konyhasónaplón én lettem a nyertes Vestánál (azért nem készült végül bejegyzésem aznap, mert náluk játszottam el az időt), és ez annyira feldobott, hogy most én is játékot hirdetek (sose gondoltam volna), hadd érezze más is ilyen jól magát. (Ezúton köszönöm szívből Vestának és a Konyhasónapló bloggereinek a szép élményt!)

Kössük mondjuk Lázár Ervin születésnapjához, ami május 5., és ez lesz a határidő is egyben. Részt vehet bárki, aki egy megjegyzést hagy ennél a bejegyzésnél. A nyeremény valószínűleg egy kis olasz csoki lesz, ha megfelel:).

Addig is itt olvashattok Lázár Ervin-írásokat, és aki nem hallott a versmob 0411-ről, az itt nézheti meg a dokumentumfilmet, illetve a rövidfilmet.


a képen Aromo, a fékezhetetlen agyvelejű nyúl

18 megjegyzés:

  1. Igen, játszunk! (amikor tanítottam, az egyik kisgyerek félrehallotta Lázár Ervin nevét, és nemes egyszerűséggel Rázár Ervinnek mondta :-))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  3. Ó, de jó!!!! Lázár Ervin a nagy kedvencem még néhány lélekből író között!!!!
    Naná,hogy játszom!Kiteszem a blogomba!

    VálaszTörlés
  4. Megpróbálom, bár nem vagyok túl szerencsés! De ez csak játék úgy is!

    VálaszTörlés
  5. Nagy kedvencem nekem is Lázár Ervin, alig várom , hogy a lányom elég nagy legyen hozzá és esti mesének dömdödömöt lehessen neki olvasni :-)

    VálaszTörlés
  6. DE jó!
    Én is benevezek, imádom a csokikat is!:)
    Aranyosak a Lázár Ervin mesék.:)

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék játszani! :) ... hogy jó lesz-e az olasz csoki? NAGYON JÓ!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Lázár Ervint és a csokit is szeretem ezért szeretnék játszani

    VálaszTörlés
  9. "Kriszti kiránykisasszonynak nyomós oka volt rá,hogy megutálja a palacsintát. Ő maga volt a nyomós ok. Mert gömbölyű volt, mint egy búbos kemence, széles, mint egy szalmakazal és vastag, mint a rácpácegresi Nagyszederfa. S mindez miért? Bizony azért, mert módfölött szerette a palacsintát." Részlet Lázár Ervin: A soványító palacsinta c. írásából.Megjelent A manógyár c.kötetben, amivel még az a bónusz is jár, hogy Faltis Alexandra tüneményes rajzai díszítik. Ja, és szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  10. Kedvcsinálónak lenni jó! :)

    VálaszTörlés
  11. Csatlakozom én is a kedvcsinálókhoz és a játszókhoz :)

    VálaszTörlés
  12. A barátnőm volt Aromo, én meg Mikkamakka a suliban... köszi h eszembe juttattad:)))
    És köszi a csokit, hammmm!

    VálaszTörlés
  13. a lyukas, a kerek, a szögeltes, a fehér, a .... vagy hogy is volt? én is megkóstolnám....

    VálaszTörlés
  14. Csatlakozom az előttem szólókhoz... :)

    VálaszTörlés
  15. Ja, és én meg Vacskamati voltam a sulis "Színpadi esten" :)

    VálaszTörlés